۲۵۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان کردستان دایر است

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۳۹ دفتر ارتباطات روستایی در استان مشغول به فعالیت هستند.

آرام حیدری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت در راستای حمایت از کسب و کار و همچنین توسعه اشتغال در استان و خدمت رسانی به مردم روستا‌های این استان ایجاد می‌شود.

او با اشاره به اینکه با راه اندازی این دفاتر برای بیش از هشت نفر اشتغال ایجاد شد، افزود: وجود این دفاتر باعث کاهش تردد روستاییان به شهر‌ها برای انجام امور روزمره می‌شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: در این راستا مردم روستا‌های قلیان و آرندان در شهرستان سنندج، روستا‌های کوله و وزمان در شهرستان دیواندره، روستای قلعه جی در شهرستان سروآباد و روستای بله دستی در شهرستان دهگلان علاوه بر دسترسی حوزه ارتباطات می‌توانند همه خدمات مربوط به آب، برق و گاز را در این دفاتر انجام دهند.

حیدری اظهار داشت: سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی دفاتر ارتباطات روستایی و پیشخوان است و در این راه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

در حال حاضر ۲۵۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۳۹ دفتر ارتباطات روستایی در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی به مردم این استان هستند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.