آغاز رزمایش سپاس در مازندران

فرمانده سپاه کربلا مازندران از آغاز رزمایش سپاس در استان خبر داد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت، گفت: با شناسایی همه ۱۰۴۰۰ شهید مازندران و تهیه لوح دیدار و سپاس از همه شهدای استان امروز سه شنبه ۲۹ شهریور به طور همزمان در قالب ۱۲۰۰ تیم متشکل از پاسداران، فرزندان مسئولان استان ،مسولان بنیاد شهید ،فرمانده‌های پایگاه و ائمه جمعه برگزار خواهد شد.

او افزود: این مهم برگ زرینی در تاریخ استان است که برای اولین بار در کشور انجام شد.

سردار مسلمی گفت: رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت در جهت تحقق فرمایشات رهبری که فرمودند تکریم خانواده شهدا واجب همیشه ماست، انجام خواهد شد.

او افزود:سردار سلامی با ارسال پیامی در خصوص این رزمایش در مازندران گفت سلام و ارادت مارا به خانواده شهدا برسانید خداوند مارا خادم ملت قرار دهد.

سردار مسلمی گفت: در آستانه سالگرد ۴۲سال دفاع مقدس هستیم جنگ ما جنگ اسلام با مجموع بزرگ ظالمان و زورگویان جهان به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا بود که با عظمت ملت و رهبری امام باعث برچیده شدن ظلم و فساد در جهان بود.

او افزود:پس از گذشت بیش از ۴۰ دهه از عمر انقلاب این نسل میراث دار است و گواه این سخن حضور هزاران مدافع حرم و تقدیم شهدا در این دوران است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:رزمایش سپاه با رمز سلام فرمانده یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان یا صاحب الزمان ساعت ۹ آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار