۲۰۰ برنامه ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حدود ۲۰۰ برنامه ورزشی در شهر‌های مختلف استان تدارک دیده شده است.

 حامد جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حدود ۲۰۰ برنامه ورزشی در شهرهای مختلف استان تدارک دیده شده است.انجام تبلیغات محیطی اماکن ورزشی و سطح اداره کل ورزش و جوانان کردستان و شهرستان‌های تابعه استان و تهیه و تدوین محتوای رسانه‌ای برای فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

لو ادامه داد: تجلیل از کارکنان خانواده شهدا و جانبازان شاغل و بازنشسته اداره کل ورزش و جوانان کردستان، تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ورزش؛ جوانان و ورزشکاران، برگزاری همایش کوه پیمایی ویژه کارکنان و برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان، از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع مقدس است.

او با اشاره به اعزام پرسنل ورزش و جوانان استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی، افزود: در این هفته، نشست مسوولان با جوانان در خانه جوان سنندج و جشنواره ورزش‌های بومی محلی در بخش بانوان نیز برگزار می‌شود.

تجلیل از مدال آوران فراملی توسط مسئولین ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران، برگزاری رزمایش همت مومنانه و همت جوانانه و کمک به مستمندان حوزه ورزش، برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری، زورخانه‌ای و همگانی به این مناسبت و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌هایی بود که مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به آن اشاره کرد.

جولایی به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران و خادمان ملت یادآوری یاد و خاطره شهدای آن روز‌های سخت ایران زمین است.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.