پذیرش ۴۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه رازی

به گفته رئیس دانشگاه رازی، برای سال تحصیلی جدید حدود چهار هزار دانشجوی جدید در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا در این دانشگاه پذیرش شده‌اند.

دکتر محمدنبی احمدی بااشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها، اظهار کرد: برای سال جاری ۳۹۵۵ دانشجوی جدید در این دانشگاه قبول شده اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۹۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۹۲۴ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۳۱ دانشجو هم مربوط به مقطع دکتری هستند.

رئیس دانشگاه رازی از تحصیل بیش از یازده هزار دانشجو در این دانشگاه هم خبرداد و گفت: این تعداد دانشجو در بیش از ۳۰۰ رشته و گرایش در ۱۳ دانشکده این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از حدود دو ماه پیش اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید در دانشگاه آغاز شده تا دانشجویان در فضای مناسبی به تحصیل خود ادامه دهند.

احمدی به آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان غیربومی هم اشاره کرد و گفت: در این رابطه ستاد اسکان دانشجویان را در دانشگاه تشکیل دادیم و ورودی خوابگاه‌های دانشجویی زیباسازی شد.

وی از بازسازی سیستم تاسیسات بلوک‌های خوابگاهی و ارتقاء سطح کیفی آنها، آماده سازی سلف‌های تغذیه و تشکیل کارگروه بهداشت به منظور نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم خبرداد و اعلام کرد: جمعا حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات، ارتقاء و زیباسازی محیطی، در آستانه ورود دانشجویان به دانشگاه هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.