تعویض پرچم بارگاه مقدس امامزاده حسین (ع) در قزوین

همزمان با پایان ماه‌های عزاداری و ورود به ماه ربیع الاول پرچم سیاه بارگاه مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین با پرچم سبز حسینی تعویض شد.

در ساعات پایانی سالروز شهادت امام رضا (ع) و ورود به ماه ربیع الاول عصر روز سه شنبه پرچم سبز با نام حضرت ابوالفضل العباس (ع) در بارگاه امامزاده حسین ۰ ع) قزوین جایگزین پرچم سیاه و عزا شد و در مناره‌های این امامزاده به اهتزاز درآمد.

در این مراسم که با حضور خادمان بارگاه امامزاده حسین (ع) و گروهی از عزاداران حسینی برگزار شد پس ازسخنرانی و مداحی و اجرای سرود در آیین ویژه‌ای پرچم سبز بارگاه امامزاده حسین (ع) در گنبد امامزاده به اهتزاز درآمد.

در این مراسم حجت الاسلام فرمانی گفت: باور‌های دینی و عشق و علاقه به اهل بیت علیهم السلام موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شده و این ارادت در مناسبت‌های مختلف مشهود است.

وی بیان کرد: امام رضا (ع) بین شیعیان خود غریب است و غربت امام به این معناست که ما دسته دسته و فرقه فرقه و گروه بندی شده ایم واین تفرقه نگران کننده است.

این سخنران تصریح کرد: اگر به حرف امام و، ولی خود باشیم چند دسته نمی‌شویم و در مسیر وحدت گام خواهیم برداشت.

فرمانی اظهارداشت: مناسبت‌های مذهبی بهترین فرصت برای تقویت وحدت در جامعه است و بایستی با دوری از تفرقه و پراکندگی در مسیر وحدت جامعه گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.