تساوی نفتی های آبادان نتیجه تنها ۲ جلسه تمرین

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: تمرین بازیکنان صنعت نفت آبادان در حضور من کم بود، اما تساوی امروز نتیجه همان ۲ جلسه تمرین بود.

فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست پس از بازی با مس رفسنجان گفت: توان کامل برخی بازیکنان آبادانی را ندیده بودم و تمرین بازیکنان در حضور من کم بود، اما تساوی امروز نتیجه همان ۲ جلسه تمرین بود و تمام نکاتی که در آن جلسات گفته شد در بازی امروز رعایت شد.

او با تاکید بر اینکه امشب صنعت نفت آبادان می‌توانست پیروز میدان باشد گفت: در کنار ۲ گلی که رد و بدل شد موقعیت‌های دیگری داشتیم و گلی را هم که دریافت کردیم بچگانه و از بی تجربگی بود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تیم مس رفسنجان را جزء ۶ تیم برتر کشور در سال‌های گذشته خواند که موفق به شکست بسیاری از تیم‌های دیگر شده است.

آقای کریمی گفت: در نیمه دوم تلاش زردپوشان بیشتر شد و بر این اساس می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و نمونه بارز آن دقیقه ۹۰ بود که احتمال میدادم شریعت زاده با حرکتی که انجام داد برای بار دوم دروازه رفسنجان باز شود.

داوری لیگ برتر نیازمند نظارت‌های بیشتر

ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان نیز در این نشست گفت: از آغاز لیگ برتر تا کنون تیم مس رفسنجان چند بار مورد اشتباهات داوری قرار گرفته و لازم با اینگونه اشتباهات فاحش و تاثیرگذار برخورد شود.

او گل امشب تیم آبادان را آفساید خواند و گفت: باید نظارت‌ها بر نحوه داوری و تخلف‌های موجود در آن بیشتر شود چرا که مس رفسنجان در هفت بازی ۶ امتیاز از داوران طلبکار است.

این در حالی است که سرمربی صنعت نفت آفساید بودن گل تیم خود را رد کرد.

آقای ربیعی در خصوص بازی امشب نیز گفت: با توجه به شرایط جدول رده بندی میدانستیم بازی با صنعت نفت آبادان  متفاوت‌تر از بازی‌های گذشته لیگ برتر رفسنجان خواهد بود و اگر دقت می‌کردیم سه موقعیت مناسب گلزنی در پنج دقیقه آخر این رقابت برای این تیم ایجاد شده بود.

رقابت صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تساوی نفتی های آبادان نتیجه تنها ۲ جلسه تمرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.