تکمیل پنج نیروگاه کوچک مقیاس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تکمیل پنج نیروگاه کوچک مقیاس در استان با کمک تسهیلات سفر دولت به استان خبر داد.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در حوزه تولید برق استان از محل سفر رئیس جمهور، گفت : با کمک این تسهیلات، ۱۹۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری -مابقی سهم آورده مجریان طرح‌ها است- در حوزه تولید برق اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات در اختیار پنج پروژه نیروگاهی در حال احداث در استان قرار می‌گیرد که ظرفیت تولید آن‌ها در مجموع هشت مگاوات است و با توجه به نیازی که به تامین برق داریم، کمک قابل توجهی به استان خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه این نیروگاه‌ها را شامل نیروگاه الیپی شهرک صنعتی بیستون، نیروگاه سمنگان، نیروگاه خورشیدی صحنه، نیروگاه خورشیدی سرمست و نیروگاه خورشیدی سراب نیلوفر اعلام کرد و افزود: تولید برق در اکثر این نیروگاه‌ها از طریق انرژی خورشیدی صورت می‌گیرد.

مرادی خاطرنشان کرد: این نیروگاه‌های برق پیشرفت فیزیکی بین پنج تا ۴۰ درصدی دارند و امیدواریم با اختصاص تسهیلات سفر هیات دولت به این طرح‌ها، شاهد بهره‌برداری از آن‌ها در آینده نزدیک باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، این طرح‌ها برای حدود ۴۰ نفر اشتغالزایی دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار