توقیف خودروی حامل لوازم آشپزخانه قاچاق در آزادراه تهران-کرج

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف خودروی حامل سرخ کن و همزن قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس اقتصادی حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه تهران-کرج  به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی از آن  ۱۶ عدد سرخ کن و ۴ دستگاه همزن خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده کشف کردند.

او با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله قاچاق مشکوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، می‌گوید: در این رابطه یک دستگاه پراید توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ افشاری در پایان با بیان این که قاچاق کالا و ارز باعث آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد و تولیدات داخلی و همچنین باعث ضرر و زیان به کارآفرینان و قشر کارگری جامعه می‌شود، از برخورد قاطعانه پلیس با این پدیده شوم اقتصادی گفت و از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز را بلافاصله از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.