نیروی انتظامی اخلاق مدارانه بی نظمی کف خیابان را مدیریت کرد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: نیروی انتظامی اخلاق مدارانه و در اوج جوانمردی نظم را به جامعه بازگرداند و بی نظمی کف خیابان را مدیریت کرد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در حاشیه برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای مرور زحمات و رشادت‌های فرزندان غیرتمند و با همتی است که با انگیزه والا، ایمان و اعتقادی راسخ زمینه‌ساز برقراری نظم و امنیت اجتماعی در جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی و بسیج در مدیریت ناآرامی‌های اخیر، اظهار داشت: نقش‌آفرینی پلیس و بسیج در این حوادث در عین اقتدار همراه با اخلاق و درایت بود و با شجاعت آن‌ها دوباره آرامش به کشور برگشت.

سردار آتانی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است تا از یکسال زحمات بی‌منت و خدمات مجاهدانه دلیر مردان نیروی انتظامی تجلیل کنیم که در این ایام، عده‌ای اراذل و اوباش ناآگاه تحت تأثیر دستگاه استکبار جهانی برای آن‌ها مشکل آفرینی کردند.

این فرمانده ارشد سپاه استان تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت در جامعه یکی از سخت‌ترین مشاغلی است که برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده و ماموران این نیرو نشان دادند که به خوبی از عهده وظایف بر می‌آیند.

سردار آتانی با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای آسیب زدن به اعتماد مردم نسبت به این مجموعه دلسوز و پای کار به میدان آوردند، اضافه کرد:به عنوان فرزند سپاه، شهادت می‌دهم نیروی انتظامی اخلاق مدارانه در اوج جوانمردی نظم را به جامعه بازگرداند و بی نظمی کف خیابان را مدیریت کرد.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است کسانی که در این ایام، زحمت درست کردند و اموال عمومی را آتش زدند به دامن ملت بزرگ ایران بازگردند که ایران متعلق به همه است.

سردار آتانی یادآور شد: ملت ما همواره قدردان زحمات و خدمات نیروی غیور انتظامی است و در صحنه دفاع از مردم آن‌ها را تنها نخواهد گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.