۷۰۰ پَک آموزشی برای دانش آموزان کنکوری مناطق محروم لرستان تهیه شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: ۷۰۰ پَک آموزشی برای دانش آموزان کنکوری مناطق محروم استان لرستان تهیه شد.

مجید طائف  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان اظهار داشت: یکی از برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمک به دانش آموزان مناطق محروم است که این کمک ها در بخش های مختلفی از جمله تهیه نوشت افزار، کیف و کفش و یا بسته های آموزشی است که تلاش می شود هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

او افزود: در همین راستا برای کمک به دانش آموزان مناطق محروم که قرار است در کنکور شرکت کنند، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بسته های آموزشی در نظر گرفته تا این افراد بتوانند با آمادگی بیشتر در کنکور شرکت کنند و موفق شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: ۷۰۰ بسته پک آموزشی که به صورت مجازی و فیلم در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که دانش آموزان می توانند از محتوای درسی، مشاره و سایر نکات لازم بهره مند گردند.

طائف با اشاره به اینکه محتوای فیلم های این بسته از آبانماه آغاز می شود، بیان کرد: برای تهیه هر پک آموزشی ۱۰ میلیون تومان هزینه شده که در مجموع بالغ بر هفت میلیارد تومان برای این بسته ها هزینه شده است.

او بیان کرد: همچنین ۲۷ مشاور مجرب انتخاب شده تا بتواند این دانش آموزان را به صورت رایگان مشاوره دهند و این دانش آمورزان بتوانند در کنکور موفقیت هایی را کسب کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.