فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

شهید همدانی، در مبارزه با گروه‌های ضدانقلاب نقش مهمی داشت

سردار اکبری گفت: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدید‌هایی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت‌هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید از جنگ ۳۰ ساله‌ای که دشمنان برای کشور‌های اسلامی طراحی کرده بودند، جلوگیری کرد.

آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی (حبیب شهدای مدافع حرم) امروز در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: شهید حاج حسین همدانی ۷ سال پیش در روز ۱۶ مهرماه به شهادت رسید و این مراسم توسط کارکنان خدوم سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در تجلیل از مقام شهید و تبیین الگو‌های رفتاری شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدید‌هایی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت‌هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید ضمن نجات سوریه توانست از جنگ ۳۰ ساله‌ای که دشمنان برای کشور‌های اسلامی با پشتیبانی استکبار و کشور‌های مرتجع منطقه طراحی کرده بودند، جلوگیری کند.

وی ادامه داد: شهید همدانی دارای یک شخصیت بسیار معنوی و یک فرمانده بسیار باتدبیر بود و هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب در مبارزه با گروه‌های متعدد ضدانقلاب در شمال‌غرب و مهار فتنه‌های مختلف کشور نقش مهمی ایفا کرد و عملکرد بسیار مناسبی در مجموعه سپاه داشت.

اکبری خاطرنشان کرد: شهید همدانی را باید به‌عنوان یک الگو برای جوانانمان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که خود یک مکتب است، معرفی کنیم و رفتار و عملکرد واقعی این شهید را تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: اینکه امروز بعضی از سران فتنه‌گر کینه‌ای از حاج حسین همدانی به دل دارند، بخاطر این است که این شهید توانست بسیاری از کسانی را که در سال ۸۸ فریب فتنه‌گران را خورده بودند جذب کند، که بعضی از آن‌ها در راه انقلاب بعداً شهید شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.