تبدیل شهرک تخصصی آب نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور تبدیل شده است.

محمد اهلی گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک‌های تخصصی کشور در زمینه بسته بندی محصولات آب معدنی است که تامین آب پایدار آن از جمله برنامه‌های اصلی این شرکت برای افزایش تولید و اشتغال در شهرستان نیر است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر گفت: آب شهرک تخصصی آب از چشمه‌های گورگور کوه سبلان تامین می‌شود که آب این چشمه یکی از گواراترین آب‌های ایران است.

اهلی ادامه داد: برای انتقال آب از مبدا چشمه، خط انتقال به طول ۸ کیلومتر توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اجرایی شده است که به منظور تامین آب پایدار، خط انتقال این شهرک در کمترین زمان ممکن ترمیم و بهسازی و در اختیار واحد‌های تولیدی قرار داده شد.

او مساحت شهرک تخصصی آب را ۵۵ هکتار برشمرد و افزود: تاکنون ۲۱ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران در این شهرک تخصصی منعقد و در اختیار آنان قرار داده شده است که از این بین ۷ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراکز ذیصلاح شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تبدیل شهرک تخصصی آب به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه در این شهرک تخصصی تعداد واحد‌های فعال و میزان ساخت و ساز‌ها از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است که با بهره برداری از چند طرح تولیدی تا پایان سال، میزان تولید و اشتغال در این شهرک تخصصی از افزایش محسوسی برخوردار خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.