پیروزی شهرداری نوشهر و تساوی کیان سام در لیگ ۲ فوتبال

در هفته دوم مسابقات گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، شهرداری نوشهر باز هم پیروز شد و کیان سام بابل، اولین تساوی خود را به دست آورد.

شهرداری نوشهر در هفته دوم مسابقات گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور با گل دقایق پایانی بابک ابراهیمی به ۳ امتیاز با ارزش خانگی مقابل شهدای رزکان البرز در ورزشگاه شهدا دست یافت.

این دومین پیروزی شهرداری نوشهر با هدایت بهاءالدین پناهی در لیگ ۲ بود.

نوشهری‌ها با ۶ امتیاز و تفاضل کمتر از تیم مناطق نفت خیز جنوب در جایگاه دوم گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته اند.

تیم کیان سام هم که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان موفق به خرید و انتقال امتیاز پیام توس مشهد به بابل شد در اولین گام موفق به کسب یک تساوی ارزشمند مقابل میزبانش شهرداری بندرعباس شد.

شاگردان حمیدرضا فرزانه در تیم کیان سام ابتدا دروازه خود را توسط جهانبخش خبر باز شده دیدند ولی شایان فدایی گل تساوی را وارد دروازه شهرداری بندرعباس کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

کیان سام که از هفته دوم وارد لیگ شده است، ۳ امتیاز بازی اول را به دلیل عدم انتقال امتیاز به بابل مقابل شهرداری نوشهر از دست داد ولی با یک امتیاز در جایگاه دوم جدول مسابقات قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار