ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر در استان همدان ۱۴۰۰ نفر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: بهزیستی برای ۱۴۰۰ معتاد متجاهر ظرفیت پذیرش را در استان فراهم کرده است.

حمزه عبدکوند در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد از اختصاص ۶۲ میلیارد تومان اعتبار به بخش های مربوطه مواد مخدر در سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: حوزه زندان‌ها، دانشگاه، بهزیستی، کمیته امدادامام خمینی (ره) و حوزه پیشگیری آموزش و پرورش از جمله حوزه‌های مرتبط با مواد مخدر است که از اعتبار اختصاصی سفر ریاست جمهوری به حوزه مواد مخدر بهره‌مند می‌شوند.

او گفت: اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به ایجاد مرکز اردوگاه ترک‌اعتیاد بانوان شهرستان اسدآباد اختصاص داده شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان گفت:اسدآباد بانوی معتاد متجاهر ندارد و با توجه به اینکه این اعتبار تخصیص صددرصدی خواهد داشت بهزیستی شهرستان می‌توانداین کمپ را ایجاد ند و کاربرد آن را به آقایان اختصاص دهد.

عبدکوند گفت: بهزیستی استان همدان برای ۱۴۰۰ نفر معتاد متجاهر ظرفیت پذیرش را در سطح استان فراهم کرده که شهرستان اسدآباد هم می‌تواند معتادان متجاهر خود از محل ماده تبصره ۱۶ را به این مرکز انتقال دهد و چهار کمپ ترک‌اعتیاد فعال شهرستان ظرفیت پذیرش ۸۰ نفر معتاد را داراست.

او از تشکیل مجمع خیران یاریگر زندگی در استان همدان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تشکیل این مجمع خیران در حوزه پیشگیری از اعتیاد استان، برای تشکیل مجمع خیران یاریگر زندگی شهرستان‌ها به عنوان یک ضرورت اقدام خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان  درباره پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد گفت:خوشبختانه امسال هیچ محدودیتی وجود نداشته و هر بهبود یافته بسته به طرح خود می‌تواند از تسهیلات لازم تا سقف ۱۰۰میلیون تومان با نرخ ۴ درصد بهره‌مند شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.