پرداخت ۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در مهاباد

قائم مقام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در مهاباد گفت: امسال ۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

اصغر محمدیان افزود: ۲۰۱ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مهاباد امسال از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۳ میلیارد تومان دیگر هم در این شهرستان به مددجویان پرداخت می‌شود، افزود: در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از این صندوق به ۸ هزار نفر مددجو در آذربایجان غربی پرداخت شد.

محمدیان تصریح کرد: در سال جاری هم به ۴ هزار نفر در آذربایجان غربی تسهیلات پرداخت شده که از این تعداد ۲۰۱ نفر در شهرستان مهاباد بوده است.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ تحت نظارت بانک مرکزی تأسیس شده و در این مدت توانسته است به یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر در کشور تسهیلات پرداخت کند.

قائم مقام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، در ادامه از خیران خواست برای کمک به این صندوق دریغ نکنند تا نیازمندان بیشتری بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۹۶۶ و یا با کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* برای پرداخت به افراد نیازمند پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.