مردم با هوشیاری فتنه اخیر را خنثی کردند

استاندار لرستان گفت: مردم با هوشیاری فتنه اخیر را خنثی کرده و بار دیگر ولایت مداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

 فرهاد زیویار استاندار لرستان در همایش مدافعین امنیت - خادمین شهرستان کوهدشت اظهار کرد: جوسازی و تحریک از طریق دروغ سازی در فضای مجازی روش جدید فتنه‌گران در حوادث اخیر بود که با رشادت های محوری نیروی انتظامی و حمایت های مردم، بسیج و سایر عوامل امنیتی خنثی شد.

او گفت: دروغ پردازی و ایجاد موج توسط فتنه گران از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای صورت گرفت و این دروغ و جوسازی ها به پاس همدلی و همراهی مردم تحقق پیدا نکرد.

استاندار لرستان ادامه داد: فتنه گران فقط به دنبال بر هم زدن امنیت کشور و مردم هستند و در دهه های گذشته روش های متعددی از جمله جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و ترور را در پیش گرفتند که هر بار با اتحاد مردم خنثی شد.

زیویار گفت: هیچ کدام از دشمنان توانایی تهدید نظامی در مرزها را نداشته و به روش های جدید از جمله جوسازی در فضای مجازی روی آوردند که این بار هم مردم و فرزندان مردم در نیروهای انتظامی و امنیتی آنها را سرجای خود نشاندند تقدیر الهی بر این بود که پایان اغتشاشات در استان ما با هفته نیروی انتظامی مقارن شود.

او عنوان کرد: سلطنت طلبان مزدور، گروهک های منافقین، کومله، پژاک و دمکرات با شعار عوام فریبانه زن، زندگی و آزادی به دنبال سلب امنیت در کشور بودند که به شکستی دیگر برایشان مبدل شد.

استاندار لرستان افزود: امروز ثابت شد که هدف از این شعارها نه تنها احترام به جایگاه زنان نیست، بلکه با نیت به هم ریختن امنیت کشور و در راس آن هدف گیری نیروی انتظامی بود.

زیویار گفت: مردم لرستان با اهدا ۲ شهید از جامعه نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر خود را در خط مقدم جبهه مقابله با جریان فتنه نشان دادند.

 

برچسب ها: استانداری ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.