شرکت ۲۱۵ نفر در گردهمایی سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی

گردهمایی یک روزه سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی خراسان جنوبی با حضور ۲۱۵ نفر در بیرجند برگزار شد.

زمانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گردهمایی یک روزه سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی استان که در مجتمع آموزشی حاج قاسم سلیمانی مهرشهر بیرجند برگزار شد، گفت: گردهمایی سرگروه‌های آموزشی دوره ابتدایی به منظور تبیین فعالیت‌های یکساله سرگروه‌های آموزشی ابتدایی استان، برنامه ریزی، همفکری و هماهنگی در انجام وظایف محوله گروه‌های آموزشی برگزار شده است.

او افزود: در این گردهمایی نباتی از دفتر تألیف کتب درسی نیز حضور داشته و ضمن تبیین برنامه درسی قرآن دوره ابتدایی، گزارشی از آخرین تغییرات درس قرآن نیز ارائه کرد.

زمانی بیان کرد: علاوه بر آموزش راهبرد‌های حل مسائل ریاضی از سوی یکی از اعضای گروه‌های آموزشی، تبیین فعالیت‌های یکساله آموزش و پرورش، تکنولوژی و بررسی محتوا نیز از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: در این گردهمایی سرگروه‌های آموزشی استان به تفکیک پایه در کلاس‌های جداگانه نشستی را با سرگروه‌های مناطق برگزار کردند و در خصوص اقداماتی که در طول سال تحصیلی باید انجام شود برنامه ریزی‌ کردند.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن حضور در جمع معلمان و تشکر از زحمات آن ها در زمان آموزش مجازی، نقش گروه‌های آموزشی را در تقویت برنامه درسی ملی برجسته دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار