شستشو تمام ایستگاه‌های توزیع برق کلانشهر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: کلیه خروجی‌های ۵۱ ایستگاه برق کلانشهر اهواز تا شعاع یک کیلومتری، با هدف افزایش ضریب پایداری شبکه برق اهواز شستشو داده شد.

عبدالحمیدعباس شیاری گفت: هرسال با توجه به اقلیم منطقه و نشست آلاینده‌ها روی شبکه، ضرورت دارد به شکل گسترده کار شست‌و شوی تجهیزات برق در راستای پایداری خطوط، پیش از نخستین بارندگی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و آب مقطر بدون اعمال خاموشی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز می گوید: طبق برنامه ریزی انجام شده روزانه ۵۰ هزار لیتر آب مقطر برای شست‌وشوی طول خطوط فشار متوسط، توسط خودرو‌های پیشرفته مقره شو از نیروگاه رامین اهواز بارگیری و برای اجرای عملیات به محل‌های تعیین شده برای انجام عملیات اعزام می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تاکنون یک هزارو ۴۷۵ کیلومتر از شبکه برق فشار متوسط اهواز و همچنین هشت هزارو ۶۰۰ دستگاه ترانسفورماتور، با حضور گروه نگهداری و تعمیرات خط گرم به طور کامل با استفاده از آب مقطر شستشو و رفع آلایندگی شده است.

شیاری می گوید: به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اخلال در بازار، این عملیات شستشو در معابر پرتراکم، در روز‌های تعطیل انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.