جانشین فرمانده سپاه روح الله:

نخبگان بسیجی دیده بان نظام در عرصه‌های مختلفند

سرهنگ عسگری گفت: نخبگان بسیجی با تفکر جهادی و روحیه انقلابی‌گری برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله در نشست مجمع بسیج شهرستان دلیجان گفت: مجمع بسیج شامل نخبگان بسیجی است که با تشکیل اتاق فکر و برنامه‌ریزی دقیق به دنبال ارائه راهکار‌ها برای برطرف شدن نیاز‌های مردم هستند.

سرهنگ عسگری افزود: نخبگان بسیجی با تفکر جهادی و روحیه انقلابی‌گری به عنوان دیده بان‌های نظام در عرصه‌های مختلف برای دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

با انتخاب اعضای مجمع بسیج شهرستان دلیجان جلسه عمومی این مجمع باحضور رئیس مجمع، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه دلیجان و سایر روسای ادارت شهرستان با هدف بررسی مصوبات گروه‌های تخصصی و هیئت‌های اندیشه ورز برگزار شد.

سرهنگ نباتی فرمانده سپاه ناحیه دلیجان در خصوص دستور کار این نشست گفت: مرکز راهبری بسیج در۶کارگروه بارصد وقایع و بررسی نیاز‌های شهرستان وطرح آن در این مجمع در کارگروه‌های تخصصی در جلسات هیئت رئیسه به خوبی مورد بحث و واکاوی قرار می‌گیرد و برای برطرف شدن معضلات جامعه در حوزه‌های گوناگون تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی می‌شود.

سرهنگ نباتی افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و در طول چهل سال انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی را داشته وبه همین دلیل دشمنان خارجی و برخی از عوامل داخلی توان دیدن بسیج وبسیجی ودستاورد‌های بسیج را ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.