سابقه قدیمی مردم کرمانشاه در کمک به نیازمندان

فرمانده سپاه نبی کرم (ص) استان کرمانشاه از سابقه قدیمی مردم کرمانشاه در کمک به نیازمندان یاد کرد و گفت : کرمانشاه تابلو ارزشمند کمک به نیازمندان است.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی کرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه جایگاه زیبا و تابلوی ارزشمندی از خود در زمینه کمک به نیازمندان در سال‌های اخیر به نمایش گذاشته است، مشارکت در کمک به آسیب دیدگان سیل، زلزله، زندانیان و کسانی که در ایام کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند را نمادی برای حضور مردم و فعالان اقتصادی استان در امور خیر دانست.

به گفته فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، تنها در سال گذشته به همت دستگاه قضایی و خیرین ۱۴۰۰ نفر از زندانیان جرائم مالی آزاد شدند و در کشور بعد از استان فارس بهترین عملکرد را از این نظر داشتیم.

ریحانی از اقداماتی که در دو، سه سال اخیر با شیوع بیماری کرونا و برای کمک به نیازمندان صورت گرفت هم یاد کرد و افزود: در این مدت بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ حداقل ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار بسته آموزشی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از سبقه قدیمی کرمانشاهیان و خصوصا فعالان اقتصادی و بازاریان در امور خیر هم یاد کرد و گفت: اصناف در زمان جنگ که دولت شرایط سختی داشت نیز کمک شایانی کردند.

موضوع دیگری که فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به آن اشاره کرد آگاهی خوب بازاریان و اصناف کرمانشاه در حوادث اخیر کشور بود و خاطرنشان کرد: علی رغم همه تلاش‌های دشمن، بازاریان کرمانشاه آب به آسیاب دشمن نریختند و اجازه ندادند بازار یک روز تعطیل شود.

ریحانی با بیان اینکه دشمن دلسوز ما نیست و قطعا از فوت خانم «مهسا امینی» ناراحت نشده، تاکید کرد: دشمن تلاش کرد با ایجاد فضاسازی به کشور صدمه بزند و قطعا خیر و صلاح ما را نمی‌خواهد.

وی بخشی از اعتراضات و نگرانی مردم از برخی از مشکلات موجود در کشور را به حق دانست که ناشی از برخی عملکرد‌های نادرست است و افزود: در این بین عده قلیلی هم فریب فضای مجازی و تبلیغات دشمن را خوردند و البته برخی هم از وابستگان به دشمنان بودند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یادآور شد: اما باید بدانیم حتی اگر افراد دیگری هم سر کار بیایند، هیچگاه دشمنان اجازه نخواهند داد همه چیز گل و بلبل شود، زیرا از اساس با کشوری که بسترش دین خداست، مشکل دارند.

ریحانی انقلاب جمهوری اسلامی را فرصتی برای احیای دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: امروز انقلاب ما به الگوی پیشرفت برای بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده و دین اسلام نیز روز به روز در حال قدرتمند شدن و نفوذ در سایر کشور‌ها است.

به گفته وی، قدرت اسلام برای دشمنان قابل تحمل نیست و از همین رو بیش از ۴۰ سال است که تلاش کردند به ما آسیب و صدمه بزنند و حتی ما را به سرنوشت عراق و سوریه دچار کنند، اما جمهوری اسلامی امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخ و برگهایش در سراسر جهان گسترده شده و در برابر توطئه دشمن خواهد ایستاد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) وظیفه همه را در چنین شرایطی برای دفاع از نظام انقلاب اسلامی و دین خدا خطیر دانست و گفت: مهمترین راهکار برای دفاع از نظام، جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.