مراسم عقد رایگان نوعروسان در چهارمین پایگاه اهل بیت (ع) ایران در اراک

در راستای ازدواج آسان اتاق عقد به همراه ملزومات در آستانه امام زاده محمد عابد علیه السلام اراک به بهره برداری رسید.

به منظور کمک به ازدواج جوانان تولیت امام زاده محمد عابد علیه السلام اقدام به بهره برداری از اتاق عقد و ملزومات زوج‌های جوان کرده است و این امکانات را به صورت رایگان در اختیار مراسم تازه عروس‌ها و تازه داماد‌ها قرار می‌دهد.

عسگری عضو مرکز افق (اجتماعی، فرهنگی و قرآنی) وعضو هیئت امنای آستان مقدس امام زاده واجب التعظیم محمد عابد علیه السلام مشهد میقان اراک در این رابطه گفت: چیدمان جدید سفره عقد برای مراسم عقد عروس و داماد‌های عزیز که در نظر دارند مراسم عقد خود را در این برکزار کنند با کمال میل به صورت رایگان در خدمت عزیزان هستیم.

عسگری افزود: زوج‌ها می‌توانند زندگی خود را از کنار بارگاه ملکوتی آقامون امام زاده محمد عابد علیه السلام، فرزند امام موسی کاظم علیه السلام، برادر امام رضا علیه السلام و پدر ابراهیم مجاب شروع و متبرک نمایید.

او ادامه داد: تمامی هزینه‌های سفره عقد جدید امام زاده محمد عابد علیه السلام با کمک خیرین نیک اندیش عزیز تامین شده و بهره برداران از این اتاق عقد می‌توانند برای سلامتی تمامی نیکو کاران ویژه عزیزان خیری که به امام زاده محمد عابد علیه السلام کمک می‌کنند صلواتی را عنایت بفرمایید.

مرقد شاهزاده محمد عابد یکی از بنا‌های مذهبی و مهم شهرستان اراک است که در۱۲ کیلومتری شمال شهر اراک و در مجاورت روستای مشهدمیقان واقع شده‌است.

حضرت محمد عابد فرزند موسی کاظم و برادر امام رضا و احمد موسی (شاه چراغ) علیهم السلام و پدر ابراهیم مجاب (مدفون در حرم امام حسین علیه السلام) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.