استاندار مرکزی:

قانون حمایت از خانواده جزو قوانین جدی و خط قرمز نظام و کشور است

مخلص الائمه گفت: با ترک فعل در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برخورد قانونی می شود.

فرزادمخلص الائمه استاندار مرکزی گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جزو قوانین جدی و خط قرمز نظام و کشور است و اگر نمی‌خواهند به وظایف عمل کنند، برخورد قانونی به عنوان ترک فعل صورت می‌گیرد.

مخلص الائمه افزود: موارد ۲۵ و ۳۲ از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مرتبط با شهرداری‌های است که عملکرد شهرداری‌ها در این راستا ضعیف است و به هیچ عنوان نمی‌خواهیم که این شرایط ادامه یابد.

او با بیان اینکه شهرداری‌ها باید تکالیف خود را گزارش دهند و به وضوح دیده نمی‌شود که کاری انجام نمی‌دهنداضافه کرد: عملکرد شهرداری‌های استان مرکزی در بخش جمعیت مانند بسیاری دیگر از بخش‌ها رضایت بخش نیست و شهرداران این استان که وظایف حوزه جمعیتی خود را انجام نمی‌دهند، مسئولیت را تحویل دهند.

استاندار مرکزی بیان کرد: برای بحث ناباروری، تکلیف ماده ۳۲ قانون که اختصاص یک سوم تبلیغات محیطی است باید مورد توجه جدی قرار گیرد و شهر‌هایی که نرخ ناباروری بحرانی‌تر دارند، بخشی از تبلیغات محیطی به تبلیغ ظرفیت‌های استان اختصاص یابد و صدا وسیما نیز در این راستا باید با جدیت تلاش کند.

او ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت خوابی تخصصی زنان و زایمان استان ۸۰ میلیارد تومان و برای نوسازی بیمارستان آیت الله طالقانی هم پنج میلیارد تومان مصوب گرفته شده تا تغییری در شرایط بیمارستانی این حوزه ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
از اردیبهشت امسال تا مهرماه امسال شش ماه هم نمیشه . هزینه ی آی وی اف جهاد دانشکاهی اراک دو برابر شده . اردیبهشت ده میلیون بود بعد شد 15 میلیون الان شده حدود 20 میلیون . بیمه سلامت فقط شش میلیون میده . صدای زوج های نابارور به هیچ کس نمیرسه .