اتمام طرح حدنگاری اراضی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری با تخصیص اعتبارات ویژه

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای طرح حدنگاری اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد و آمادگی داریم اعتبار ویژه‌ای بدین منظور در اختیار استان قرار دهیم.

حسن بابایی در سفر به چهارمحال و بختیاری و دیدار با استاندار اظهار داشت: هدف از این سفر بررسی وضعیت اجرای طرح حدنگاری اراضی کشاورزی است و عملکرد این استان در حوزه اراضی منابع‌طبیعی مناسب بود و این طرح از کوه‌خواری، زمین‌خواری و ساحل‌خواری جلوگیری می‌کند، اجرای ۱۰۰ درصدی طرح حدنگاری اراضی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و از اختلافات نیز جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح کاداستر در چهارمحال و بختیاری در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد، افزود: آمادگی داریم اعتبار ویژه‌ای در اختیار استان قرار دهیم تا این طرح به پایان برسد، صدور سند برای اراضی کشاورزی مزایای بسیاری دارد و می‌تواند موجبات توسعه در روستا‌ها را فراهم کند، همچنین کشاورزان می‌توانند از این اسناد برای ضمانت بانکی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


بابایی اضافه کرد: در روستا‌ها برای دریافت سند هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و باید تا پایان سال تمامی اراضی روستایی سنددار شوند، برای این کار اعتبار بسیار خوبی در نظر گرفته شده است و فرمانداران و دهیاران باید در تسریع کار همکاری لازم را داشته باشند، امیدواریم با یک کار جهادی حدنگاری اراضی تا پایان سال به پایان برسد.

وی ادامه داد: واحد ثبتی شهرستان سامان تا دهه فجر تکمیل و افتتاح خواهد شد، همچنین احداث واحد ثبتی شهرستان بن و خانمیرزا نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.