صدور ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور در شهرستان صادر شده است.

ندا مقدم حسینی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲ مورد صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفته است که از این تعداد، ۱۶ مورد مربوط به صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۱۶ مورد مربوط به تمدید و صدور مجدد پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۵۱۱ مورد بازرسی و نمونه‌برداری از واحد‌های تولیدی و خدماتی شهرستان انجام شده و ۵۸ بازرسی از تجهیزات تفریحی این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد از انجام ۱۳۹۳ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع خبر داد و افزود: در این بازرسی‌ها ۱۲۸ موارد مغایر با الزامات استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع‌آوری انجام گرفت.

مقدم حسینی بیان کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری، ۱۶۵ گواهی تأییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در بروجرد صادر شد و هم‌چنین ۱۱ مورد آسانسور فاقد تأییدیه ایمنی آسانسور پلمب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران در راستای استانداردسازی خدمات در سال جاری و تأکید ریاست سازمان استاندارد بر این موضوع که مبتنی بر سند تحول دولت مردمی است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد عنوان کرد: رئیس و کارکنان اداره استاندارد از مرکز سالمندان بروجرد بازدید کردند در ادامه این طرح بازرسی از مدارس، هتل‌ها، رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.