بیماران خاص خدمات رایگان از بیمه سلامت دریافت می‌کنند

مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: خدمات ارائه شده بیمه سلامت به بیماران خاص رایگان است و دهک‌های یک تا سه نیز خدمات رایگان از بیمه سلامت دریافت می‌کنند.

وحید خلیل اللهی گفت: دهک‌های چهار حدود ۱۰ درصد، دهک‌های پنج و شش حدود ۲۵ درصد، دهک‌های هفت و هشت،۵۰ درصد و دهک‌های ۹ و ۱۰، از ۱۰۰ درصد سرانه تعیین شده در بیمه سلامت بهره مند می‌شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل می‌گوید: بیماران دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی و MS از خدمات دارویی و درمانی بیمه سلامت استفاده می‌کنند و در این راستا تلاش می‌شود این بیماران در دریافت خدمات هیچ گونه مشکلی نداشته باشند.

خلیل اللهی گفت: در حال حاضر ۴۸۴ بیمار دیالیزی، ۲۵۵ پیوند کلیه،۷۸ بیمار مبتلا به تالاسمی،۱۲۳ هموفیلی و ۵۹۱ بیمار مبتلا به MS در استان اردبیل از هزینه‌های حمایتی بیمه سلامت برخوردار هستند.

او با اشاره به قرار گرفتن در هفته بیمه سلامت، عناوین روز‌های این هفته را یادآور شد و افزود: بیمه سلامت، جوانی جمعیت و حمایت از زوجین نابارور، بیمه سلامت، سلامت الکترونیک و سازمان هوشمند، بیمه سلامت، پوشش همگانی و افزایش حمایت مالی از جمله عناوین این هفته است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اردبیل ادامه داد: همچنین بیمه سلامت، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، بیمه سلامت، سالمندی، پیشگیری و توانبخشی، بیمه سلامت، نظام ارجاع و مراکز طرف قرارداد و بیمه سلامت، مشارکت‌های اجتماعی و خیرین سلامت نیز از دیگر عناوین روز‌های این هفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.