برگزاری رویداد علمی تا ثریا در یزد

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رویداد علمی تا ثریا در استان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد میرقانعی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد گفت: رویداد علمی تا ثریا در تاریخ ۱۱ آبان در سالن همایش‌های دکتر شاهی دانشگاه یزد با حضور شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

او افزود: مهمترین رویکرد این رویداد علمی و فناوری تقویت ظرفیت‌های داخلی و معرفی آن‌ها به جامعه است.

میر قانعی ادامه داد: این رویداد در ارتباط با اشتراک گذاری ظرفیت‌های استان و کشور به صورت علمی بوده و به دو شیوه اشتراک گذاری نیاز‌های فناورانه و به اشتراک گذاری نیاز‌های پشتیبانی دانش بنیان به کمک سرمایه گذار اتفاق می‌افتد.

به گفته رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه الغدیر استان یزد در حقیقت با اشتراک گذاری مسائل فناورانه از سوی سرمایه گذار و سرمایه پذیر به سمت تولید محصول بهتر گام برمی داریم.

او تصریح کرد: تاکنون ظرفیت‌های خوبی در استان از جمله ستاد فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان استان و قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر به میدان آمدند که با توجه به ظرفیت‌های استان و اینکه این رویداد یک جریان دائمی است انتظار داریم نتایجی متفاوتی را نسبت به استان‌های دیگر شاهد باشیم.

میرقانعی با اشاره به تشکیل پنج کمیته برای برگزاری این رویداد خاطرنشان کرد: در این رویداد کمیته‌های راهبری و سیاستگذاری، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، ارزیابی و داوری، اجرایی و اطلاع رسانی و تبلیغات شکل گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.