آمادگی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این استان آمادگی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری از سوی بنیاد مستضعفان را دارد.

غلامعلی حیدری در دیدار با مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: طرح توسعه کوهرنگ به تصویب رسیده و مجموع اعتبارات این طرح افزون بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که با اجرای آن گام بلندی جهت محرومیت‌زدایی از استان برداشته می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از اعتبارات تخصیصی برای طرح توسعه کوهرنگ مربوط به تعهدات وزارتخانه هاست که پیگیری تخصیص این اعتبارات در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: تعیین شهرستان کوهرنگ به عنوان نقطه هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

حیدری ادامه داد: استان آمادگی لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری توسط بنیاد مستضعفان را دارد و انتظار می‌رود این نهاد توسعه صنایع در اختیار خود در استان را در اولویت قرار دهد.

وی اظهار داشت: توسعه کارخانه حجاب شهرکرد به عنوان تنها تولیدکننده چادر مشکی در کشور، جزو تعهدات بنیاد مستضعفان است که در سفر رئیس‌جمهور مصوب شده است و این کارخانه می‌تواند با تامین نیاز داخلی، از خروج ارز و واردات چادر مشکی نیز جلوگیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار