معاون وزیر راه وشهرسازی مطرح کرد؛

افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین

جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان با استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت الگوی ایرانی اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

علی جعفری گفت: در حوزه برنامه ریزی شهری و شهرسازی در وزارت راه وشهرسازی در کنار تولید مسکن نگاه به شهرسازی  و توجه به اصول شهرسازی را در دستور کار خود قرار داده ایم .

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  زندگی مردم در حال حاضر اجتماعی است وباید فضای  را ایجاد کنیم که کیفیت زندگی در محیط شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

او می گوید: پیش از این در تولید مسکن کمتر به زیرساخت و پروژه های زیربنایی و روبنایی توجه می‌شد اما در حال حاضر با رعایت الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت ها مبتنی بر  رعایت  سرانه خدماتی و زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری است.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: کیفیت ساخت مسکن  هم اکنون بر مبنای استفاده از مصالح نوین است ودر اجرا و تولید  این پروژه ها رویکرد فناوری های نوین  در دنیا  را در دستور کار خود قرار داده ایم.

جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان به معنای  توجه به سرمایه ملی کشور است  متاسفانه پیش از این شاهد ساخت پروژه‌های بودیم که عمر مفید آنها کم بود و بعد از ۵تا ۶سال تبدیل به بافت فرسوده می‌شدند و هم اکنون میانگین عمر پروژه ها بین ۲۵تا ۳۰ سال است که سعی در افرایش عمر دهی به این پروژه ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
با سلام ،
برای رونق پزوژه های نهضت ملی مسکن و مشارکت بیشتر مردم ، شایسته است سود تسهیلات را از 18 درصد کمتر کنند ،
آخرین اخبار