تصویب افزایش کمک معیشت جانبازان و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد در خانه ملت

نمایندگان مجلس با افزایش کمک معیشت جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و جانبازان و رزمندگان معسر زیر ۲۵ درصد و فاقد شغل و درآمد موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۸ آبان) مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، با ردیف ۷ این لایحه درباره افزایش کمک معیشت جانبازان موافقت کردند.

در ردیف ۷ این لایحه آمده است: کمک معیشت جانبازان ۲۵% و بالاتر فاقد شغل و درآمد و مشمولین ماده (۳۸) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب ۳/ ۴/ ۸۶ به (۰۰۰/ ۰۰۰/ ۵۶) ریال و کمک معیشت جانبازان زیر ۲۵% و رزمندگان معسر فاقد شغل و درآمد به (۰۰۰/ ۰۰۰/ ۴۵) ریال افزایش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
عضو هیچ جا نیستم نه بنیاد ونه ایثارگران ارتش وبسیج ولی جبهه از هر دو نیرو دارم وکارت ایثار ،از کار افتاده هستم ،ولی حقوق معسر به علت باز نشسته بودن همسر به من تعلق نگرفت ،،،خداوند از شما قانونگذار ،،،
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده معسر کمک معیشت بگیر ساتا
۲۳:۳۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
چرا نمایندگان فکری برای بازنشسته شدن رزمنذگان معسر حالا چه انها که از ساتا کمک معیشت میگیرند و چه انها که از بنیاد کمک معیشت میگیرند نمیکنند؟چون انها هم کهولت سنی دارند هم ناتوان و کمک معیشت که نمیتواند جای حقوق وبیمه ومزایای بازنشستگی را برای انها با این سنی که انها دارند را نمیگیرد.
آخرین اخبار