بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت کشی معابر آبادان

سرپرست شهرداری آبادان گفت: طرح آسفالت کشی معابر آبادان با بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان از سه منبع تامین اعتبار آغاز شده است.

سلمان برقول سرپرست شهرداری آبادان گفت: پروژه آسفالت کشی معابر آبادان با بیش از  ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ذی حساب و بخشی هم از حق آلایندگی و بخشی از حساب‌های جاری شهرداری آبادان است که در سه فاز شروع شده است.

به گفته او در فاز نخست این طرح از بهار یک ۲۰ متری تا بهار ۲۵ کوی قدس و فرعی‌های این محل از بهار ۵۰ به بعد آسفالت می شود. ۲۰ متری طیب و بخشی از فروعی های ذولفقاری نیز از دیگر مناطقی است که عملیات آسفالت در آن اجرایی می شود.

سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با منطقه آزاد اروند گفت: طبق این تفاهمنامه قرارگاه خاتم النبیا هم عملیات آسفالت را از منطقه فیه آغاز کرده و سپس سلیچ غربی وشرقی در دستور کار قرار می گیرد. علاوه بر آن دو پیمانکار در ۲ جبهه در منطقه امیر آباد فاز یک و فاز صفر یک مشغول به کار هستند.

آقای برقول گفت : یک پیمانکار آسفالت ساحلی بلوار امام حسین را برعهده گرفته و پس از آن نیز کوی فرهنگیان آسفالت می شود.

او گفت : روکش آسفالت معابر شهری آبادان طی ۴۵ روز الی ۲ ماه آینده به پایان خواهد رسید و قرارداد پیمانکار فاز یک و صفر یک امیر آباد هم ۱۸ ماهه است که سعی می کنیم در این مدت زمان آسفالت آنجا رابه پایان برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.