تاکید استاندار هرمزگان بر رفع مشکل سرویس مدارس

استاندار هرمزگان با تاکید بر آماده‌سازی بسته‌های معطل آموزشی بر لزوم حل مشکل سرویس مدارس شهر بندرعباس تاکید کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه عمده توان مدیران برروی توسعه سخت‌افزاری صرف می‌شود، گفت: امروز گرفتاری اصلی کشور در حوزه نرم‌افزاری است چرا که دیگر با آجر روی آجر گذاشتن نمی‌توانیم بگوییم توسعه‌ای صورت گرفته است بر همین مبنا انتظاری که داریم این است که دستگاه‌های مسئول مانند آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان بیش از پیش به دنبال محتوی تربیتی و آموزشی باشند.

دوستی گفت:اگر می‌خواهیم تحولی در آموزش و پرورش اتفاق بیافتد باید بسته تصمیمات معطل آموزشی را تهیه و دراین شورا در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم چرا که بلاتکلیفی‌ها جامعه را گرفتار می‌کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به مشکلات سرویس مدارس در شهر بندرعباس گفت:علت اصلی که در سرویس‌های مدارس با مشکل روبرو هستیم، افزایش چند برابری هزینه‌های دریافتی سرویس‌ها نسبت به تعرفه اعلامی شهرداری است، چون در این موضوع فضای رقابتی وجود ندارد و استفاده از سرویس‌ها تنها راه اولیا و دانش‌آموزان برای رفت و آمد است، به همین دلیل باید ترتیبی اتخاذ کنیم که اتوبوس‌های شهری بتوانند در مسیر مدارس نیز خدمات ارائه دهند.

او به مدیرکل آموزش و پرورش استان دستور داد که مسیر‌های پرتردد دانش‌آموزان را احصا کند تا بتوان با تخصیص اتوبوس در این مسیر‌ها بار تقاضای سرویس مدارس را کنترل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار