مراسم ۱۳ آبان امسال با وحدت و انسجام برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: به همت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولین مراسم ۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل می‌شود.

مصطفی زارع زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی امسال باید متفاوت و پرشور برگزار شود.

او به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم و جوانان در این راهپیمایی خاری در چشم دشمنان و منافقان است.

این موضوع را معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳آبان در این شهرستان مطرح کرد.

زارع زاده تصریح کرد: به همت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مسئولین مراسم ۱۳ آبان امسال به حماسه‌ای ماندگار تبدیل می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاده است مراسم ۱۳ آبان امسال مهر بطلانی بر استکبار آمریکا در منطقه و جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به عنوان افرادی که رسالت انقلاب را به دوش می‌کشیم این واقعه بزرگ و تاریخی را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا آینده‌سازان کشور نیز با افتخارات ایران اسلامی آشنا شوند.

گفتنی است راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال با حضور مردم در شهر و مناطق روستایی شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار