فرماندار ویژه دهلران خبر داد

اجرای خط انتقال آبرسانی به روستا‌های هاویان، کاور و قیراب

فرماندار ویژه دهلران گفت: ۵۰ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به روستا‌های هاویان، کاور و قیراب توسط قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجرا است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران در آیین تجلیل از خادمان اربعین شهرستان دهلران به انجام پروژه‌های راهسازی در دهلران اشاره کرد و گفت: ۵۰ کیلومتر خط انتقال آبرسانی به روستا‌های هاویان، کاور و قیراب توسط قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجرا است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم بام دهلران در دستور کار است و امیدواریم با همکاری همه تکمیل و مردم شهرستان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی مطرح کرد: در هفت ماه گذشته تعهدات اشتغال یک ساله شهرستان محقق شده و تا پایان سال این روند ۲ برابر می‌شود.

فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: در اربعین امسال خدمات به بهترین نحو به زائران در این شهرستان ارائه شد و به واسطه همدلی و هماهنگی مردم و مسئولان، اعضای شورای تامین، شورای اداری و ستاد، اربعین باشکوهی را شاهد بودیم.

در ادامه امام جمعه دهلران با اشاره به فعالیت ۵۳ موکب در این شهرستان گفت: دهلران با ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک نیازمند گشایش مرز چیلات و تامین سایبان و اقامتگاه برای زائران و موکب‌های دائمی است.

آیین تجلیل از خادمان اربعین شهرستان دهلران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امام جمعه دهلران و فرماندار ویژه دهلران برگزار شد.

برچسب ها: آبرسانی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.