ساخت ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتباری افزون ۶۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

عطاءاله اکبری  گفت : زیربنای این پروژه‌ها بیش از ۱۰۹ هزار و ۱۴۸ متر مربع است که تعدادی از آن‌ها نظیر کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های زاهدان و مهرستان و پارک ادارای شهرستان هیرمند با پیشرفت فیزیکی مطلوب تا پایان سالجاری آماده بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: احداث فرمانداری‌های شهر‌های نیمروز، میرجاوه، تفتان، گلشن و هامون، مصلی‌های شهرستان‌های زاهدان و نیمروز و همچنین ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام این اداره محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان هیرمند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های مهرستان، هامون و زاهدان، پارک اداری شهرستان‌های زهک، سیب و سوران، مهرستان، هیرمند و کتابخانه اسماعیل آباد شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست ساخت این اداره کل ذکر کرد.

اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار