تنها ۲۵۰ کارخانه تولید آسفالت گواهی نامه کیفیت دریافت کرده اند

سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت:تاکنون ۱۱۰۰ کارخانه آسفالت در سامانه ثبت نام کرده و از این تعداد تنها ۲۵۰ واحد گواهی نامه کیفیت دریافت کرده اند.

حیدری گفت : کیفیت شبکه حمل ونقل و نگهداری راه ها باید در حوزه راهسازی اصلاح شود که در چند سال گذشته در حوزه ارتقای کیفیت روسازی معابر اقدامات زیادی از جمله تشکیل کارگروه ارزیابی قیر را انجام داده ایم.

به گفته سرپرست مرکز تحقیقات راه مشکن و شهرسازی در این کارگروه اقدام به اعطای گواهینامه فنی به کارخانجات تولید قیر می کنیم و بعداز دریافت و تاییده اقدام به صدور گواهی نامه می کنیم تاکنون ۱۱۰۰ کارخانه آسفالت در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۵۰ گواهی نامه صادر شده و و ۱۸۰ واحد تولید قیر هم در سامانه ثبت نام کرده که از این تعداد هم ۵۰ واحد از مرکزگواهی نامه دارد.

او می گوید: بازنگری و طراحی مستمر را در دستور کار خود قرار داده ایم همچنین در راستای توسعه پایدار و قیمت قیر تراش آسفالت را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حیدری گفت :در سال یک تن تراش آسفالت تولید می شود که سه تا ۴درصد جوان کننده چرخه تولید در این حوزه است و سعی داریم. نگاه ویژه ای در حوزه تراش آسفالت صورت گیرد‌.

سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت: ترویج برای استفاده از آسفالت با ضخامت کمتر و اصلاح رویه در این بخش را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار