کاهش دما در نوار شمالی کشور

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی یکشنبه در شرق اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در شرق اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج خواهد بود،در گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت.

همچنین در اردبیل، ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش برف انتظار می‌رود همچنین در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه این وضعیت در این مناطق ادامه داشته و بعدازظهر در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین امروز و فردا شرق خلیج فارس مواج خواهد بود، سه شنبه بارش در سواحل شمالی کاهش می‌یابد در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید همراه با کاهش دما رخ می‌دهد که در برخی مناطق واقع در شمال شرق بارش برف دور از انتظار نیست.

در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران و در ارتفاعات برف پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، فارس و جنوب اصفهان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب و همچنین در یزد، کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس، بوشهر و سیستان وبلوچستان افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. در اواخر وقت در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش آغاز می‌شود. پنجشنبه در نیمه جنوبی کشور جوی آرام همراه حاکم می‌شود و در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۵ آبان ۱۴۰۱
با سلام ، لطفا پیگیری کنید ، وضعیت آب شهر قدس خیلی بده ، حدود یک ماه که انقدر فشار آب کمه که حتی ظرف هم نمی شه به راحتی شست .. مثلا قرار بود مشکل رو رفع کنن .. کلافه شدیم صبح ها برای یه صورت شستن باید ده دقیقه دم شیر آب منتظر بمونی که آب بیاد
آخرین اخبار