مازندران دومین استان پر تردد کشور

مازندران با ثبت بیش از ۴۱۵ میلیون و ۷۶۲ هزار تردد دومین استان پر تردد کشور شد.

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۴۱۵ میلیون و ۷۶۲ هزارتردد ازانواع وسایل نقلیه از ابتدای امسال تا پایان مهر در محور‌های استان به ثبت رسیده که حدود ۷.۷ درصد از ترددکل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ مازندران دررتبه دومین استان پرترددکشورقرارگرفته است.

او افزود: مازندران با بیش از ۵۶ میلیون و ۸۶۰ هزار تردد در مهر ماه امسال دومین استان پر تردد کشور بعد از استان تهران قرار گرفته است که سهم ۷ و نیم درصدی از تردد کل کشور را داشته است.

هاشمی گفت:بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه طی مهر ماه سال جاری در مازندران نشان می‌دهد پرتردد‌ترین ساعت روز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ اتفاق می‌افتد و ساعت ۱۷ الی ۱۸ با میانگین تردد ساعتی حدود ۱۱۳ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری دربین ساعات پرتردد مهر ماه بوده است.

او افزود:با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی درطی این مدت حدود ۱۱۳ هزار تردد بوده، نتیجه می‌شود درطی ساعت اوج میزان تردد درحدود ۴۴ درصد بیشتر از میانگین تردد ساعتی در آن ماه بوده است.

هاشمی گفت: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این ۷ ماه در استان بیش از ۳۰ میلیون و ۲۷ هزار تردد بوده که این عدد نشان دهنده سهمی بیش از ۷ درصدی وسایل نقلیه سنگین ازتردد کل وسایل نقلیه می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار