رهایی از طناب دار پس از ۱۴ سال

به همت مددکاران اداره کل زندان‌های استان البرز و شورای حل اختلاف ۷۴ مستقر در زندان کرج، انجمن حمایت از زندانیان فردیس و با مشارکت خوب خیرین، رضایت اولیای دم از قصاص ۲ مددجوی زندان کرج اخذ شد.

چهارمحالی گفت: در همین راستا با همت مددکاران اداره کل زندان‌های استان البرز و شورای حل اختلاف مستقر در زندان کرج با توجه به مدت طولانی حضور ۲ مددجوی محکوم به قصاص در زندان و ابراز پشیمانی از انجام جرمی که مرتکب شدند، ضمن دعوت از شکات این ۲ پرونده، موفق به اخذ رضایت مشروط از اجرای حکم قصاص شدند.

او افزود: یکی از این زندانیان نزدیک به ۱۴ سال و دیگری ۱۰ سال است که در زندان منتظر اجرای حکم هستند اما با کمک مددکاران و خیرین، زندگی دوباره‌ای پیدا کردند و فرصت بازگشت به کانون گرم خانواده را یافتند.

چهارمحالی می گوید: با توجه به اینکه خانواده‌های این زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان فردیس هستند، مدیر عامل این انجمن با دعوت از خیرین و برگزاری مراسم گلریزان مبالغ درخواستی اولیای دم را به همت خیرین جمع آوری کردند و این مددجویان بعد از انجام مراحل قانونی آزاد می‌شوند. 

لازم به ذکر است در مراسم گلریزان این مددجویان، خیرین مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برای کمک به آزادی آنان کمک کردند.

برچسب ها: طناب دار ، قصاص قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار