جهاد اسلامی فلسطین: مقاومت همچنان ادامه دارد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت و مبارزه در برابر جنایت‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عرض تسلیت به مناسبت شهادت رأفت علی عیسة به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در غرب جنین، بر تداوم مقاومت و مبارزه در برابر جنایت‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش وبگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای شهادت رأفت علی عیسة از اهالی روستای صانور در جنوب شهر جنین را تسلیت گفت. او به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مجاورت دیوار نژادپرستانه حائل در غرب جنین مجروح، بازداشت و به درجه شهادت نائل شد.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه تاکید کرد: جنایت نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن رأفت علی عیسة به مثابه حمله به همه فرزندان پاک و بی گناه ماست و این حمله بیانگر تداوم سیاست تروریسم رژیم اشغالگر است که در هر نقطه از خاک سرزمین ما رو به افزایش است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تداوم سیاست تروریسم رژیم صهیونیستی بر عزم و اراده ملت ما برای ایستادگی و پایداری آنان در سرزمین شان و آمادگی همیشگی آنان برای فداکاری و ایثار تاثیری نخواهد داشت و ما می‌خواهیم مقاومت و انتفاضه فلسطینی‌ها در کرانه باختری رود اردن در همه عرصه‌ها و به شیوه‌های مختلف تداوم یابد تا رژیم اشغالگر را از ادامه جنایت هایش علیه ملت فلسطین باز دارد.

این جنبش در ادامه بیانیه اش با ابراز همدردی صمیمانه با خانواده گرامی شهید رأفت علی عیسة و اهالی شهرک صانور (زادگاه شهید)، از خداوند بزرگ درخواست کرد خون این شهید را لعن و نفرینی بر قاتلان جنایتکار قرار دهد.

جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد: با خون این شهید عهد و پیمان می‌بندیم تا آزادی سرزمین فلسطین و پاکسازی اماکن مقدس فلسطینی‌ها از لوث وجود اشغالگران وفادار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار