سارقان در دزدی از تجهیزات برقی ناکام ماندند

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه از دستگیری ۲ تن از سارقان تجهیزات برق طی عملیات سرقت در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا حاجیان گفت: شب گذشته سارقان قصد سرقت کابل و تجهیزات برق خیابان حافظیه شهرستان قروه را داشتند که در دام گشت‌های تلفیقی این مدیریت و نیروی انتظامی افتاده وعملیات سرقت آنان بی نتیجه ماند.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان قروه با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ خسارتی به شبکه و تجهیزات برق منطقه مورد نظر وارد نشد، افزود: راننده خودروی سواری همراه سارقین به محض اطلاع از حضور گشت تلفیقی از محل متواری شد و تحقیقات برای یافتن نفر سوم توسط مراجع انتظامی وقضایی درجریان است.

او بیان کرد: سارقان دستگیرشده متهم به سرقت کابل و تجهیزات برقی، به سرقت ۱۵ فقره سیم وکابل و تجهیزات شبکه برق درمناطق مختلف شهرستان قروه اعتراف کردند که پرونده آن‌ها نیز درحال بررسی است.

حاجیان با اشاره به اینکه با افزایش معنی دار سرقت‌های متعدد کابل و تجهیزات برق دراین شهرستان، سرقت‌های صورت گرفته به صورت ویژه در دستور کار این مدیریت قرارمی گیرد، افزود: سرقت شبکه و تجهیزات الکتریکی می‌تواند علاوه برایجاد خاموشی در منطقه سرقت، لطمات سنگین تری را به شبکه برق همچون ایجاد اتصالی و احتمال برق گرفتگی و بروز شرایط پرخطر برای عابرین و اهالی محل فراهم آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.