مروری بر خبر‌های ورزشی بیست و دوم آبان ماه استان قزوین

از نایب قهرمانی تیم بسیج استان در مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور تا صدرنشینی شمس آذر را در این بسته خبری بخوانید.

  در پایان مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور تیم کاراته بسیج سپاه صاحب الامر (عج) استان باکسب ۲ مدال طلای انفرادی امیرحسین زینلی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم و حسین اسماعیلی در وزن ۷۵ کیلوگرم، پس از تیم مازندران موفق به کسب مقام دوم شد.

این مسابقات با حضور ۲۰ استان و ۱۵۰ ورزشکار طی سه روز به میزبانی استان همدان تحت عنوان جام ورزشکار شهید کاراته کا مدافع امنیت "شهید علی نظری" برگزار شد.

تکواندوکار استان حریفان خود را شناخت
مهران برخورداری ملی پوش قزوینی در رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در دور نخست باید با «دامیس تامود» از کانادا پیکار کند و در صورت برتری به مصاف «مویس هرناندز» از دومینکن نفر دهم رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر می‌رود.

نماینده کشورمان با کسب پیروزی در مقابل این حریف در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار یکی از تکواندوکاران کنیا، لهستان یا ازبکستان خواهد رفت.
بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از فردا با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک آغاز می‌شود.

شمس آذر صدرنشین ماند
در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته سیزدهم، شمس آذر قزوین در بازی خارج از خانه برابر چادرملو اردکان با دو گل به برتری رسید.
نماینده استان با ۲۷ امتیاز در مکان نخست لیگ قرار دارد.

تساوی نماینده استان در لیگ سه فوتبال
در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور، تیم سامیت قزوین در خانه برابر امید حسن آباد قم به تساوی بدون گل رسید.
این بازی در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.


مربی قزوینی در اردوی تیم پاراوزنه برداری
احمد ملاحسینی بعنوان مربی به اردوی نهم تیم ملی پاراوزنه برداری دعوت شد.
نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری در راستای کسب آمادگی برای رقابت‌های جام جهانی فزاع امارات تا بیست و سوم آذر ماه در تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار