افزایش ‎۳۰۰‌‏ درصدی واریزی به خزانه دولت از فروش جایگاه مرزی سیرانبند بانه

از ابتدای سال جاری بیش از ‎۳۳۰‌‏ میلیارد ریال درامد از محل فروش جایگاه مرزی و کنترل ‏باک کامیون‌های متردد در بازارچه مرزی سیرانبند بانه به حساب خزانه واریز شده است که نسبت ‏به مدت مشابه سال قبل باافزایش ۳۰۰ درصدی همراه بوده است. ‏

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با فرماندار بانه گفت: این شرکت در راستای روان سازی وتسهیل صادارات در پایانه مرزی ‏سیرانبند نسبت به الکترونیکی نودن عملیات کنترل باک کامیون‌ها، استفاده از سامانه فروش مرزی، ‏و. اقدام کرده است ‏.

جهانبخش نوکانی با اشاره به افزایش تردد کامیون‌های ترانشیپی عراقی و رونق کسب و کار در ‏این بازارچه بر آماده کردن زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به رانندگان تاکید کرد و ‏افزود:با تعامل و همکاری سایر ادارات مترتب در بازارچه سیرانبند عملیات الکترونیکی کنترل باک ‏کامیون‌های عراقی نیز از هفته جاری آغاز و خوشبختانه تاثیر بسزایی در افزایش درامد فروش ‏جایگاه و جلوگیری ازقاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در سطح بازارچه سیرانبند ‏داشته است.

‏ او به ساماندهی نیرو‌های کنترلی مستقر در بازارچه، استقرار دو باب جایگاه سیارعرضه ‏سوخت دربازارچه و تفاوت قیمت سوخت در دوسوی مرز و سوه استفاده افراد سودجو از این ‏موضوع. اشاره کرد و اظهار داشت: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، جمع‌آوری دلالان ‏سوخت، درآمدزایی دولت و ... از جمله مزایای استفاده از سامانه‌های نرم افزاری و پایش و ‏کنترل کارکنان این شرکت می‌باشد. ‏

نوکانی ضمن تشریح عملکرد شرکت در این ناحیه به میزان فرآورده‌های توزیع ‏شده در شهرستان بانه در سال جاری افزود: توجه جدی به امر مهم ‏سوخترسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، نظارت کافی بر عملکرد جایگاه‌های عرضه ‏و CNG‏، فعال بودن گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از ‏شبکه فرآورده‌های نفتی، الکترونیکی نمودن توزیع نفت سفید و نفتگاز بخش کشاورزی و حضور ‏موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تعامل و همکاری با فرمانداری باید مورد ‏توجه قرارگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.