سردار اصانلو مطرح کرد‎؛

دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای ضدانقلاب، دموکرات و کومله در اغتشاشات اخیر

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.

سردار محمدتقی اصانلو در خصوص وضعیت مرز‌های شمال غرب کشور، گفت: مرز‌های شمال غرب، مرز‌های قابل اعتمادی است، اما گاهاً و در مواردی و به صورت محدود دشمن برای فتنه انگیزی در شرایط اخیر کشور توانسته سلاح‌هایی را وارد کشور کند که با قدرت عمل نیرو‌های امنیتی مواجه شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در ادامه اظهار کرد: منطقه شمال غرب کشور پیچیده و کوهستانی است و ما در طول یک ماه گذشته مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات از گروه‌هایی که دنبال انتقال سلاح به داخل کشور بودند را دستگیر و تجهیزاتی را که می‌خواستند به شهر‌های عمقی بفرستند را توقیف کردیم.

وی افزود: این نشان می‌دهد که دشمن تمام تلاش خود را می‌کند که به اهدافش دست پیدا کند، اما مهم این است که نمی‌توانند و نتوانستند. توان نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های شمال غرب بسیار خوب است و این نشان می‌دهد اِشراف اطلاعاتی ما فوق العاده بالاست.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا تصریح کرد: خواسته ما از دولت مرکزی عراق که تامین امنیت مرز‌ها است، باید برآورده شود. خواسته ما تنها مربوط به امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود بلکه امنیت اقلیم کردستان عراق و عراق را هم شامل می‌شود. گروه‌های ضد انقلابی که در اقلیم یا عراق مستقر شدند، برای امنیت آنجا هم تهدید محسوب می‌شوند. ما هم با مسئولان و مقامات دولت مرکزی عراق گفتگو کردیم و همچنین گفت‌گو‌هایی با مسئولان اقلیم کردستان عراق داشتیم.

سردار اصانلو در ادامه این گفتگو که با خانه ملت انجام داده، گفته است: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
همشونو محاكمه و به سزاي اعمال ننگين و وطن فروشيشون برسونيد . اينا تفاله هاي داعشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
اظهارات مولا عبدالحمید نشان می‌دهدخودش هم فریب گروهک ها را خورده.این درست نیست عبدالحمید نمی داند زیر پرچم کدام کشور است اینکه می گوید حادثه شیراز محکوم شد حادثه زاهدان محکوم نشد واقعاً حرفی احمقانه است عبدالحمید اسماعیل زهی سخنگوی همان عده دویست نفره پشت سرش هست که به نماز می ایستند آن ۲۰۰نفر در طول تاریخ توسط گروهک های افغانی وپاکستانی.کومله تجزیه طلب.منافقین خلق.الحوازیه وسایرین خریداری شدن هیچ یک از جوانان زیر۳۰سال یا زیر۲۰سال بلوچ که جمعه سیاه را بوجود آوردن زیر نظر یا پشت عبدالحمید نماز نخواندن.بانوان اهل تسنن هیچ شناختی از عبدالحمید ندارن.ما ملت ایران متأسفیم
صدها جوان شوتی سوار.قاچاقچی سوخت ومهاجر افغانی وپاکستانی.افراد مجرم ومسلح زاهدان فقط از نام عبدالحمید سواستفاده میکنند هرگز عبدالحمید نمی داند آنها در زاهدان وجود دارن همانگونه در اظهاراتش گفت هیچ کس به کلانتری ۱۶حمله نکرده لطفاً فیلم وعکس مسلحین وتخریب کنندگان درب ودیوار کلانتری وافرادی که تا درب اسلحه خانه به داخل ساختمان کلانتری ورود کردن وتعداد شهدای آنروز که شهید هاشمی وسربازان کلانتری ۱۶که کشته وزخمی شدن به اطلاع ایشان برسانید.اقای حاج علی اکبری مواظب عبدالحمید اسماعیل زهی باشند ترور نشوند.جمعه سیاه فقط شهید هاشمی در خیابان بود همه ریش سفیدان زاهدان او را می شناختن نماینده نیرو‌های امنیتی کشور است با همه بزرگان طوایف ملاقات داشته آیا بزرگان طوایف نمی دانستند شهید هاشمی مردی بزرگ است؟چرا عبدالحمید به ساکنین زاهدان نگفت او مردی بزرگ است آهای جوانان قاچاقچی به او آسیبی نرسانید چرا فرزند سپاه سلمان در چندماه قبل توسط قاچاقچیان از خدا بی خبر زیر مجموعه گروه پشت سر عبدالحمید ترور شد؟طرفداران عبدالحمید کارشان کشتن بزرگان کشور است حتی قاچاقچیان تروریست احدی ار فرماندهان ناجا را در چندماه قبل به همراه نیروهایش در مجموعه استان کرمان به شهادت رسید.ما ملت ایران وملت زاهدان تقاضای عزل مولوی عبدالحمید از مقام مسجد مکی را خواستاریم تقاضا داریم یکی از مولوی های که مورد انتظار ما ملت زاهدان است بعنوان پیش نماز مسجد مکی منصوب شود.باید به خون شهداء بزرگ امنیت مانند هاشمی احترام گذاشته شود.تمام زاهدان باید از اسلحه پاکسازی شود.اخیرا با رفعت نظام اشرار مسلح از کوهها وبیابانها با سلاحهای سنگینی که مأمورین را هدف قرار میدادن وارد زاهدان شدن تمام سلاح ها را به منازل انتقال دادن.امیدوارم این پیام من شهروند بلوچ سیستانی مورد توجه مسئولین نظام قرار گیرد تا ایامی که مولا عبدالحمید بر مسجد مکی حاکم باشد هیچ پیشرفتی در زاهدان مقدور نخواهد بود.تقاصا داریم نیرو‌های مسلح زرچشمی به تروریست های ساکن در شهر واطراف زاهدان نشان بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
مماشات ممنوع فقط قصاص .طوری قصاص کنید که دل داغداران خنک‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
مجازات کمتر از ۱۵ سال ، بازدارنده نخواهد بود. اعدام و حبس ابد بهترین حکم.آلبانی نشینان لال شن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
Lithuania
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
خبرهای واقعی از اعتراضات رو منتشر کنید، این که خبر نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
نیروهای نظامی و امنیتی کارشون رو درست انجام میدن. از نظر دیپلماسی باید بیشتر فعال بشیم و ادعای شکایت و غرامت کنیم نه این که چون نیروهای نظامی و امنیتی کارشون رو درست انجام دادن دیگه بی خیال باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
چراارتش وسپاه برای پاکسازی کامل ورود نمیکنه!!!؟؟؟ تجربه نشان داده دولت عراق یا نمیتواند ویا نمیخواهد احمقهای اقلیم رامتوجه قضایاکند وطالبانی وبارزانی ها هم خیلی وقته ویترین اقلیم بیش نیستند وپشت پیشخوان! حرامیان کومله ودموکرات تروریست، فعالیت میکنند بیچاره مردم بیگناه اقلیم کردستان عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
خبر شبکه خزر باکو دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند.
اعتمادی به سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان نداریم/آنان آشکارا از رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدورانشان حمایت می کنند.
آخرین اخبار