افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های شهرستان مرند

فرماندار مرند از افزایش ۲۰۰ تنی سهمیه نان نانوایی ها طی ماه‌های گذشته برای این شهرستان خبر داد.

آقای عباسی در جلسه بررسی مشکلات آرد و نان مرند گفت: برخی شایعات مبنی بر کاهش سهمیه آرد نانوایی‌های این شهرستان کذب است و افزایش سهمیه هم انجام شده است و نباید صف‌های طولانی در مقابل نانوایی وجود داشته باشد چراکه سهمیه بیش از جمعیت شهرستان در مرند وجود دارد.

وی افزود: هیچ نانوایی حق تعطیلی خودسرانه را ندارد و باید در پخت نان بر وزن و کیفیت آن بیشتر دقت شود.

امام جمعه مرند هم در این نشست حل مشکل صف‌های طولانی را در مقابل نانوایی‌ها و هدررفت وقت مردم خواستار شد.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: مردم طی ماه‌های اخیر از بابت پایین آمدن کیفیت نان و طولانی بودن صف خرید گلایه‌های زیادی دارند که مسئولان باید سریع این مشکل را رفع کنند.

وی از نانوایان خواست تا در کیفیت پخت نان هم دقت کافی داشته باشند.

امام جمعه مرند ادامه داد: تعداد کمی از نانوایان هم برای پخت سریع نان از کیفیت آن می‌کاهند که این علاوه بر جرم قضایی جرم دینی و اخلاقی هم دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند نیز گفت: متاسفانه برخی از نانوایان به دلیل عدم اطلاع از نحوه شکایت و رسیدگی به مشکلات خود، به دادستانی مرند مراجعه نکردند و مشکلات خود را از طریق سایر تربیون‌ها اعلام می‌کنند که حل مشکلات حقوقی باید از سوی اتحادیه نانوایان و دادستانی مرند صورت گیرد.

آقای ضیامهر افزود: دادستانی مرند همواره آماده شنیدن مشکلات عموم مردم از جمله قشر نانوایان است.

در این جلسه تعدادی از نانوایان عدم آنتن دهی کارتخوان‌ها در برخی مناطق، نبود بیمه تکمیلی و خود اظهاری کارت بهداشت و پایین بودن کیفیت آرد را از مشکلات حوزه کاری خود برشمردند.

برچسب ها: آرد و نان ، سهمیه آرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.