جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان از برگزاری جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان در دی‌ماه امسال خبر داد.

مهدیان گفت: فراخوان جشنواره طراحی مد و لباس اسلامی استان سمنان از امروز با هدف استفاده از فرم، رنگ و نقش پوشاک سنتی این استان در طراحی‌ پارچه و طراحی و تولید لباس منتشر شد.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان سمنان با اشاره به اهمیت و تنوع این جشنواره استانی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود.

مهدیان افزود: اخرین مهلت ارسال اثار ۲۸ آبان است و داوری آثار ۱۵ آذر، آماده سازی و نصب آثار راه یافته به نمایشگاه ۱۵ تا ۲۰ دی، برپایی نمایشگاه ۲۰ تا ۲۵ دی و اختتامیه و اهدای جوایز به برترین های این جشنواره ۲۵ دی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: دی، طراحی لباس اجتماع بانوان ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری یا دستی، طراحی چادر و پوشش سر ایده‌پردازی و تصویرگری اثر به صورت نرم افزاری و دستی و طراحی پارچه ایده پردازی و تصویرگری از بخش‌های این جشنواره استانی هستند.

مسوول دبیرخانه کارگروه مد و لباس استان از طراحی "پوشاک مشاغل" به عنوان بخش ویژه جشنواره امسال نام برد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در کلیه گرایش‌ها می‌توانند علاوه بر ارسال آثار در گرایش های اصلی دراین بخش نیز شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.