تشدید گشت‌های شبانه راهداری

گشت‌های شبانه راهداری در قالب ۲۰ اکیپ در جاده‌های مازندران تشدید شده است.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با هدف ارائه خدمات به موقع به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی عبور و مرور در محور‌های ارتباطی استان عوامل گشت‌های شبانه راهداری در قالب ۲۰ اکیپ تشدید شده است.

او افزود: عوامل گشت‌های شبانه روزی راهداران در محور‌های مواصلاتی مازندران بطور شبانه روزی آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان می‌باشند.

جهانیان گفت: گشت‌های راهداری علاوه بر بررسی وضعیت ایمنی جاده‌ها و کنترل وضعیت روشنایی محور‌ها و بررسی علت برخی از خاموشی‌ها، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز در دستور کار خود دارند.

او افزود: استفاده از ظرفیت گشت‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تأکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و این گشت‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می‌دهند.

جهت راهداری زمستانی ۳۶ اکیپ راهداری در قالب ۲۰۰ ماشین آلات سبک و سنگین و ۳۰۰ راهدار و ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی مستقر شدند تا در صورت لزوم جهت اسکان اضطراری مسافران اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.