مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : نزدیک به ۲۵۴ هزار بیمه شده اصلی و ۷۷ هزار نفر مستمری‌بگیر در استان داریم که در مجموع ۷۷۰ هزار نفر از استان زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند.

اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمانه بیمه‌گر در ایران اسلامی در حال فعالیت است

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه نزدیک به ۲۵۴ هزار بیمه شده اصلی و ۷۷ هزار نفر مستمری‌بگیر داریم که در مجموع ۷۷۰ هزار نفر از استان زیرپوشش تأمین اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در راستای پوشش بیمه‌ای در سال ۱۴۰۱ بیمه خانوار ایرانی مطرح شده که تمامی افراد ۱۸ تا ۵۰ سال که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند می‌توانند تحت پوشش بیمه‌ای ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصدی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، فوت و بازماندگی و از کارافتادگی استفاده کنند. این موضوع سبب شده خیلی از افراد فاقد بیمه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی با اشاره به افزایش ۳۸ درصد حقوق بازنشستگان و مستمربگیران و ۵۷ درصدی حداقل حقوقان، گفت: چند ماه از ابتدای سال بدهکار هستیم که از آبان ماه لیست ماب‌التفاوت معوقات پرداخت می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.