آغاز به‌کار چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان امروز در سنندج آغاز به کار کرد.

معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان در سنندج گفت: در عرصه جنگ نرم باید مبحث روایت اول به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد چرا که غفلت از آن موجب تحمیل هزینه‌های سنگینی می‌شود. آغاز به‌کار چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان

سرهنگ علی اصغر منتشلو  اظهار کرد: در عصر اطلاعات و ارتباطات قرار داریم و با ظهور دنیای مجازی شاهد تأثیرگذاری بر جوامع توسط کشور‌های استعمارگر با سرکردگی آمریکا هستیم.

وی افزود: عملیات روانی در تمامی جنگ‌ها تأثیر گذار بوده است و در حال حاضر نیز دشمنان از فضای مجازی برای ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده می‌کنند و انواع ترفند‌ها را به کار می‌گیرند.

سرهنگ منتشلو اظهار داشت: آمریکا در طول چندین دهه اخیر از جنگ روانی و رسانه‌ای به اهداف شوم خویش در نقاط مختلف دنیا رسیده است.

وی افزود: تحمیل اراده بر ملت‌های دیگر از جمله مباحثی است در سطح بین المللی مطرح است و امروز دشمنان با جنگ‌های ترکیبی به دنبال تحقق این مهم هستند.

معاون اجرایی فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: از مشخصات جنگ ترکیبی می‌توان به استفاده گسترده از ابزار‌های مختلف متقارن و نامتقارن اشاره کرد.

سرهنگ منتشلو افزود: نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها توانمند بوده و دارای نیرو‌های توانمندی است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه شناخت و رسانه مبحث روایت اول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرهنگ منتشلو افزود: هرگاه دشمن روایت اول را داشته است برای ما هزینه‌های سنگینی را ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: ما از نظر فرهنگ مکتوب بسیار قوی هستیم، اما در حوزه فرهنگ معمول با فرهنگ مکتوب فاصله داریم لذا باید برای نزدیکی فرهنگ معمول به فرهنگ اصیل مکتوب گام برداریم.

معاون اجرایی فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: در بخش پویانمایی «وحدت» به عنوان موضوع محوری برای تولید آثار و در بخش نرم افزار‌های موبایلی نیز «گردشگری» به عنوان موضوع محوری تولید آثار در این رویداد معرفی می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان گفت: در عرصه تولید محتوا استعدادهای خوش فکر و قوی داریم که متأسفانه این افراد و استعدادها شناسایی و ترویج داده نشده‌اند و نظام سلطه از فاز رسانه‌ای نامردی بر علیه مردم و این نظام فضا را وارونه جلوه می‌دهند.

مجتبی فرامرزی هدف از برگزاری این رویداد را استعدادیابی از افراد و تیم‌های متعدد در عرصه دیجیتال دانست و افزود: این رویداد در سه بخش برنامه‌نویسی نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی بین دوازده تیم شرکت‌کننده از امروز ۲۵ تا۲۷  آبان‌ماه در یک رقابت ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان بیان کرد: در پایان تولیدات مورد داوری تخصصی قرار خواهد گرفت و تیم‌های برتر هر بخش معرفی، تقدیر و تجلیل می‌شود و تیم‌های اول هر بخش به رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در آذرماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

وی اظهار کرد: امسال نسبت به رویدادهای قبلی یک تفاوت وجود دارد و در کنار این رویداد اصلی تولید و اثرهای مردم پایه هم جمع‌آوری شده است و در پایان به اثرهای برتر هم جوایزی اهدا خواهد شد.

فرامرزی در پایان با اشاره به اینکه امروز افسران جنگ نرم با تولید محتوا باید به جنگ با دشمن بروند، یادآور شد: امروز اگر می‌خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید در بحث تولید محتوای فضای مجازی تلاش کنیم و مطمئن باشید اگر محتواهای خوبی در مقابل دشمن تولید کنیم، پیروز خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.