جاده های کرمانشاه لغزنده است/رانندگان مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پی بارش‌ها از روز گذشته در استان، گفت : با نخستین بارش پاییزی سطح بیشتر جاده‌های استان به علت روغنی شدن، لغزنده و عاملی برای وقوع حوادث ناگوار رانندگی است.

کیخسرو دستغیب، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص وضعیت جاده‌های استان با توجه به بارندگی‌های اخیر، گفت : با توجه به بارش رحمت الهی که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده، امروز صبح شاهد بارش باران در سطح محور‌های کرمانشاه به همدان، بیستون و چالابه، سنقر، محور اورامانات، بخش گواور، سرپل‌ذهاب به دالاهو بودیم.

وی ادامه داد: مه گرفتگی در سطح استان نداریم، ولی از آن‌جا که بارش اول پاییزی است با توجه به دود و مواد روغنی که در سطح آسفالت راه‌های استان موجود است با بارش باران سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سطح محور‌های استان لغزنده است. از رانندگان درخواست داریم حتما ضمن جلوگیری از عجله و شتاب بی‌مورد رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودرو جلویی را در دستور کار داشته باشند، چون گرفتن ترمز ناگهانی با توجه به لغزنده بودن سطح راه‌ها قطعا سبب انحراف و خروج از جاده می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.