چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی به خط پایان رسید + فیلم

مسئول فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی از پایان چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان، خبر داد.

مسئول فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از پایان چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان که همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، خبر داد و افزود: در مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ارومیه ۱۳۲ نفر در قالب ۳۶ تیم شرکت کرده‌اند.

نوذر شریعت پناه گفت: در مرحله استانی این رویداد در مرحله استانی در سه بخش بازی‌های تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویا نمایی، برگزار شد.

مسئول سازمان فضای مجازی آذربایجان‌غربی افزود: در این مرحله که از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه، برگزار شد، که اعضای شرکت کننده از ۱۲ شهرستان در موضوعات رویداد به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه بیشترین تیم‌های شرکت‌کننده مربوط به بخش پویانمایی با ۱۷ تیم، طراحی نرم افزار موبایلی ۱۵ تیم، و در حوزه بازی موبایلی ۴ تیم در مرحله استانی شرکت کرده‌اند، گفت: با اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان استانی این برگزیدگان به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا کرده و همچنین در استان نیز از ظرفیت‌های تولید محتوای این شرکت کنندگان استفاده خواهد شد.

شریعت‌پناه از اهداف برگزاری این رویداد گفت و افزود: هدف از برگزاری این رویداد، نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در مرحله تولید محتوای دیجیتال، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیرو‌های مردمی و شناسایی استعداد‌های برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی می‌باشد.

وی در پایان بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این رویداد در بخش‌های قرآن و عترت، اقتدار ایران، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، گردشگری، خدمات شهری، سلامت شهری و پویا‌نمایی اقدام به تولید محتوا کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.